Představujeme učitelky v mateřské škole
Denisa Nezdařilová
gymnázium Hodonín - zakončeno maturitou
SPgŠ Boskovice - Předškolní a mimoškolní činnost - zakončeno maturitou
Univerzita Palackého v Olomouci (2014 - 2016 program celoživotního vzdělávání) - Speciální pedagogika pro vychovatele (250 hodin) - zakončeno závěrečnou zkouškou
Kurzy:
online seminář - Montessori pro děti 3-6 let (2023 Praktický život, Smyslová výchova, Matematika - 6 hodin)
Hra na klavír (2023 - 18 hodin)
Montessori pedagogika pro MŠ ( 2018 Montessori Morava - 80 hodin)
Úvod do Montessori (2019 Výchova pro život - 10 hodin)
Montessori pedagogika (2019 Výchova pro život - 60 hodin)
Hudba v Montessori (2022 Montessori Morava - 8 hodin)
Montessori pedagogika pro MŠ (Montessori Morava 2021/2022 - 80 hodin)
Skupinová práce s předškoláky nejen v Montessori (2022 Montessori Morava 6 hodin)
Škola Hejného metody v předmatematické výchově (2017 H-mat 32x45 minut)
Primární logopedická prevence (2018 60 hodin)
Dvouleté dítě v mateřské škole (2017 24 hodin)
Psychohygiena pedagoga aneb jak předcházet vyčerpání (PhDr.Jan Svoboda)
Komunikační dovednosti (Práce se sympatickými a nesympatickými žáky)
Komunikace a konflikt
Hry pro rozvoj zdravé osobnosti
Modelové řešení šikany
Profesionální komunikace a zvládání konfliktu
Psychohygiena v práci učitele
Školní psychologie
Šikana na školách v otázkách a odpovědích
Kurz první pomoci
Psychopatologie
Seznámení s psychoterapií
Jak úspěšně pracovat s dětmi, které mají problémové chování
Specifické vývojové poruchy učení a chování
workshopy:
Kódování a logika, Jak na polytechnické vzdělávání ve 21.století, Odborné kompetence k lektorování a mentoringu pro interaktivní výuku s ICT, 3D tisk v rámci polytechnického vzdělávání
To, co děláme, je méně než kapka v moři, ale bez této kapky by tady něco chybělo. (Matka Tereza)
Když není práce protkaná láskou, je zbytečná. (Matka Tereza)
Bohdana Šohajová
Vystudovala bakalářský obor Sociální pedagogika a volný čas na PdF Masarykovy univerzity v Brně a navazující magisterský obor Speciální pedagogika pro učitele tamtéž.
Zaměření: Hudební výchova a angličtina
Naši učitelé nesmějí být podobni sloupům u cest, jež pouze ukazují, kam jít, ale samy nejdou. (Jan Amos Komesnký)
Učit se, znamená objevovat, co už víš. Konat znamená demonstrovat, že to víš. Učit druhé znamená připomínat jim, že to vědí stejně dobře jako ty. Všichni jsme zároveň žáci, praktikanti a učitelé. (Richard Bach)
Kurzy:
Školní zralost (2024 Předškolní poradna, 27 hodin)
Montessori kurz (2023-2024, 128 hodin)
Bc. Petra Štablová, DiS
- Střední průmyslová škola E. Beneše, Břeclav – Logistika – provoz a ekonomika dopravy
- Veřejně správní akademie vyšší odborná škola, Brno – Personální řízení
- Univerzita Jana Amose Komenského, Praha – Řízení lidských zdrojů
- Program celoživotního vzdělávání Masarykova Univerzita, Brno – Asistent pedagoga
- nyní druhým rokem - Prigo vyšší odborná škola Olomouc – Předškolní a mimoškolní pedagogika
- stáž Funkční spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga, Mgr. Karel Bárta, UTB Zlín, 5 hodin
- vzdělávací akreditovaný kurz Montessori pedagogika pro MŠ, Montessori Morava, 80 hodin
- vzdělávací akreditovaný kurz Montessori pedagogika pro MŠ projekty a komunikace, Montessori Morava, 16 hodin
Příprava předškoláků do školy (2023, 2 hodiny)
Plán pedagogické podpory, předškolní poradna (4 hodiny)
Pochopené dítě - připravenost na formální vzdělávání (1 hodina)
Vedeme dialog (MAP Slavkov, 2 hodiny)
Po mateřské dovolené jsem se rozhodla, že chci vykonávat práci, která má skutečný smysl. Práce s dětmi mě naplňuje, mohu využít svou kreativitu, vést děti k lásce k přírodě, umění, knihám, rozvíjet jejich zvídavost.
Lucie Poledňáková
Vzdělání:
Obchodní akademie Kroměříž - zakončeno maturitou
Prigo vyšší odborná škola Olomouc - předškolní a mimoškolní pedagogika (nyní studuji)
SCHOLASERVIS - Kurz asistent pedagoga
Montessori centrum Brno - Montessori pedagogika pro MŠ
Mnohému jsem se naučil u svých učitelů, ještě více u svých druhů, ale nejvíce u svých žáků. (Talmud)